Hur mycket kostar frakten?

Vi erbjuder alltid gratis frakt på Gosie.se.

När kommer produkten?

Från att produkten har beställts tar det 3-8 vardagar för produkten att tillverkas och skickas genom franska DPD och sedermera svenska Postnord.

Var tillverkas produkten?

Våra produkter tillverkas av duktiga konstnärer i den lilla staden Zory vid den polsktyska gränsen.

Tar ni endast emot beställningar inom Sverige?

Ja, i nuläget tar vi endast emot beställningar inom Sverige. I framtiden siktar vi på att kunna erbjuda våra produkter även i andra skandinaviska länder.

Kan produkten målas för att likna min hund?

Ja. Produkten kan målas för att likna er hund för en kostnad utöver själva kostnaden för produkten. Vänligen kontakta oss på hej@gosie.se med bifogad högupplöst bild på er hund och information om önskad figurin eller statyett så återkommer vi med ett prisförslag.

Vilka betalningsleverantörer erbjuder ni?

På Gosie.se kan man betala säkert och tryggt genom Visa, Mastercard, Klarna, Klarna After-pay, Shopify Pay, Google Pay och Apple Pay. Vi planerar att inom kort lansera Swish.

Jag har inte fått min order, vad ska jag göra?

Vänligen se till att du har angett korrekt spårningsnummer och att det har gått minst åtta vardagar från och med att du beställde produkten. Om paketet fortfarande inte har anlänt så kontakta oss på hej@gosie.se

Hur följer jag min order?

Vår chat hittar du längst ner till höger på sidan och du anger spårningsnumret som skickas till din email när ditt paket har skickats från vårat lager. Vänligen notera att de kan dröja någon extra dag tills produkten skickas om ni har valt att produkten ska målas baserad på er hund.

Vad har ni för returpolicy?

Om produkten inte har varit personligt anpassad efter er hund så har ni alltid 14 dagars returrätt från den dagen ni tog emot paketet. Vänligen läs igenom våra köpvillkor.

Kan jag ändra/avbeställa en order?

Om produkten inte har hunnit packats kan vi ändra eller avbeställa den. Kontakta oss på hej@gosie.se.

Jag glömde skriva in min rabattkod i min beställning?

Förutsatt att rabattkoden var tillgänglig vid din beställning och att det inte har gått allt för lång tid så kan ni kontakta oss med ordernummer samt rabattkod så löser vi det.

Jag hittar inte svaret på min fråga?

Kontakta oss på hej@gosie.se så löser vi det.